Wednesday, February 23, 2011

Wee Bit Wednesday

{one} do you always wear your seatbelt in the car?
Yes. Even when I'm just driving across a parking lot! It's such a habit..a good one though :)

{two} do you crack your knuckles?
Not really...once in a blue moon if they're stiff, but I really hate the sound of it!

{three} what is your favorite flavor of gum?
I don't have a favorite flavor gum.

{four} what is your favorite piece of jewelry that you own?
hmmm...decisions, decisions! Probably my heart shaped swarovski crystal w/ sterling silver leaf's simple, but oh so pretty :)

{five} who is your best friend?
I have a few best friends, actually, but the closest would have to be my boyfriend, Michael :)
now as for my girlfriends, I must shout out to Stefanie, Antonya, and Shania.

{six} what is your favorite smell?
haha, idk :/ I like the smell of flowers :)

{seven} what is your favorite lunch meat?
oven roasted turkey breast

{eight} do you still have your tonsils?
Yep! never had any issues with them!

{nine} do you untie your shoes before you take them off?
hahaha, nope! I probably should I guess! I don't until them before putting them back on either!

{ten} what color is your car?
Black...although not as black as it used to be, lol

Now go visit My Leigh Ashley, join in, and link up!

Wednesday, February 16, 2011

Wee Bit Wednesday

{one} what is your favorite breakfast food?'s quick and easy :)

{two} how many pairs of shoes do you currently own?
hmmm, let me see....probably about 20

{three} city or country?

{four} what is your favorite part of your job?
my co-workers...I'm bummed when they're not there!

{five} what is your favorite junk food to snack on?
I don't exactly "snack" on, I eat meals, whether they be junky or not. Typically if I am snacking on something it's just a pickle.

{six} have you ever been mentioned in the newspaper?
yes, for my high school graduation and scholarship

{seven} do you use post-it notes?

{eight} do you have freckles?
yes, and I ♥ my freckles. I have some on my shoulders and my cheekbones...which you can't see very well til summer

{nine} is it okay for men to wear pink?
I don't think there is anything wrong with men wearing pink...although some shades of pink are more preferrable than others, lol

{ten} when was the last time you wrote a letter to someone on paper?
It was about a year ago.

Now you can go check it out here!

Wednesday, February 9, 2011

Wee Bit Wednesday

{one} ice: crushed or cubed?
cubed...and I always have to have a straw :)

{two} what is your worst traffic pet peeve?
haha, I have SO many! One of my worst is people who quickly squeeze in front of me when I barely have a car length in front of me...causing me to slam on breaks...GRRR! I leave enough space b/n my bumper and the one in front of me for a reason!!!

{three} what room in your house best represents your personality?
currently none because I still haven't completed a single room in this house! Really soon though, it will be my craft room.  Lol, the boyfriend said he'd get me a sewing maching for my birthday if I finally go the room together :) [and I have this entire weekend off! yay!]

{four} do you save old birthday cards?
sometimes I really depends on how personal it is. haha, I'm only slightly a hoarder...really I just love the memories when I come across something from the past :)

{five} when was the last time you went on a picnic?
not since I was little...unless eating snacks in the shade, on a towel at band/guard camp counts! and if so, then high school ;)

{six} do you regularly check your horoscope?
no. I never do, unless I just happen to be looking at something that has horoscopes right there in front of me, but I never take them seriously.

{seven} when you’re home, what do you wear on your feet?
socks. I can't stand cold feet! ...I also can't stand the random pieces of dirt that like to find their way to my bare feet...just sayin'

{eight} what’s your favorite gambling game?
I don't know. Maybe poker? I've played before, but I hate gambling, I hate the risk of losing money.

{nine} have you ever written (or started writing) a book?
yes, actually. haha, it's kinda funny. When I was in Junior High, I started writing a story about me and my friends and the new school year...fictional other than the characters...then one day my older sister deleted it and made me sad. The end.


{ten} what is your favorite musical?
My Fair Lady....and Grease!

Now head on over To My Leigh Ashley's and join in on the linky fun!

Enjoy :)